Hola, sóc la Cristina, estudiant d'Educació Primària a la Universitat Ramon Llull-Blanquerna.
L'objectiu d'aquest espai és fer un recull documental durant tot el semestre.
En aquest podeu trobar documentació de contingut i annexos( fonts d'informació, fotocòpies...) en relació amb les assignatures de Comunicació oral, escrita i digital (COED) i Gestió de la informació i TIC (GITIC).
Espero que aquest blog us sigui de gran ajuda i utilitat.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada