Fa uns dies, a la classe de COED vam haver de fer una activitat en la qual cadascú havia d'escollir un bon comunicador. Jo, vaig elegir a Josep Cuní Llaudet per els següents motius:
1.Vocalitza correctament i fa les pauses adequades.
2. Parla amb una entonació adient.
3.Estructura bé el contingut, coneixent la informació que exposarà.
4.És segur de si mateix.
Una altre activitat relacionada amb aquest tema és la del seguiment d'un bon comunicador de les assignatura de COED i GITIC. Consistia a fer un seguiment d'un bon comunicador en grup i veure si utilitzava xarxes socials com el twitter, si tenia seguidors, si tenia pàgina web, trobar les característiques i finalment presentar-lo a classe davant de tots els companys i els respectius professors.
El meu grup i jo també vam escollir Josep Cuní.
Us deixo un vídeo del nostre treball on podem veure algunes de les característiques d'aquest comunicador:
Reflexió:
Aquestes activitats em semblen molt interessants perquè nosaltres tindrem
que transmetre uns coneixements. Adaptar-nos al públic al qual tenim que
transmetre el missatge. Que el públic ens entengui i retingui les idees
principals per això em de tenir present les característiques del bon
comunicador.
Apliació:
Us adjunto un altre vídeo on s'expliquen més característiques sobre un bon comunicador i com han de actuar davant de la càmera.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada