En la última sessió de COED vam fer una activitat que consistia en escollir a un company de la classe i fer-li una descripció a partir d'una foto.
Vaig escollir a la meva companya Marta perquè per a mi és un suport molt important i una amiga de veritat. Estic molt contenta d'haver-la conegut.
La Marta des de el primer dia de classe, és a dir, des de que ens vam conèixer, dur un somriure a la cara, és alegre i divertida. Sempre està gastant bromes. Per això vaig decidir comprar un antifaç de pallasso i reflectir el seu caràcter.
La Marta des de el primer dia de classe, és a dir, des de que ens vam conèixer, dur un somriure a la cara, és alegre i divertida. Sempre està gastant bromes. Per això vaig decidir comprar un antifaç de pallasso i reflectir el seu caràcter.
Aquí us deixo una mostra del meu treball.
Descripció de la meva amiga
bromista
La Marta és una noia alta i prima.
El seu cabell, marró i ondulat, sempre el porta ben pentinat. Té la cara
rodona, els ulls verdosos i un immens somriure d’orella a orella.
Li agrada molt vestir amb colors bàsics, tot i així una mica de color no li
quedaria malament. Des de que la conec sempre porta a l’estoig un clauer en
forma d’elefant perquè diu que li dona bona sort.
És alegre i molt divertida. Sempre està fent bromes amb tothom i rient
sense parar. Per això he escollit aquesta foto. Una de les bromes que m’ha fet,
va ser dir-me que tenia un fill d’un any i mig. Em vaig riure molt al descobrir
que no era veritat.
Els seus amics l’estimen molt perquè apart d’estar tot el dia fent pallassades
sempre està disposada a ajudar en el que pugui. Encara que a vegades sigui
capaç de fer que els altres facin tonteries.
Com podeu veure en aquesta descripció hi ha un ordre. Primer la descric físicament , després personalment i finalment descric la nostra relació i la que té amb els seus companys, afegint també un parell d'anècdotes.
Reflexió: L'activitat es va realitzar de la següent manera: primer cadascú va penjar la seva fotografia a la paret de la classe, al acabar de penjar-les ens passejaven per veure-las i finalment cada company presentava el seu treball. Em va agradar molt, va ser una activitat molt bonica, tothom li va posar molta il·lusió. Va servir per conèixer millor als companys de classe i expressar-nos davant d'aquests.
Altres treballs: BLOG Eulàlia Triadu
BLOG Idoia Canler
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada