dimecres, 7 de novembre del 2012

Movie maker

Avui a la classe de GITIC hem après a utilitzar el movie maker, és un programa que et permet capturar vídeos des d'una càmera, ordenar arxius de pel·lícules, inserir títols, dissenyar crèdits, efectes, importar imatges i música i introduir transicions de d'unes filmacions a altres. De manera que és adequat per a l'elaboració de pel·lícules i vídeos educatius.




Reflexió:
Aprendre a utilitzar aquest programa ens servirà i ens serà molt útil alhora de presentar treballs davant d'un públic. És un programa fàcil d'utilitzar, gratuït i de gran ajuda. Molts dels meus companys i jo alhora de presentar treballs davant la classe i els professors hem utilitzat com a suport aquest programa.

Ampliació:
Descarregar programa
Més informació 
Vídeo de com s'utilitza:






1 comentari: