dilluns, 31 de desembre del 2012

Google docs

Durant tot el semestre, en les classes de GITIC i en altres, hem estat utilitzant el google docs.
És una eina de Google que permet editar i compartir archius en temps real d'una forma fàcil, ràpida i sencilla.
També té l'avantatge de poder treballar en grup al mateix temps en un mateix document. Té un xat en el qual pots comunicar-te amb el grup de persones amb el qual estas treballant. El document no té possibilitat de pèrdua ja que es guarda cada 10 segons i pots obrir els teus documents des de qualsevol ordinador.

Apliació:
Reflexió:
Com he dit abans, durant tot el semestre hem estat treballant amb el google docs per tal de fer treballs, ja sigui en grup o individualment. És una eina que recomano perquè ens ha servit de gran ajuda, ja que et pots comunicar amb els membres del grup alhora que fas el treball, aquest és guarda cada 10 segons i el pots utilitzar des de qualsevol ordinador.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada