dimecres, 26 de desembre del 2012

Reflexió final COED i GITIC

Avui dia 30 de desembre em plau acomiadar-me d'aquestes dues assignatures i dels meus professors i guies durant aquest semestre, l'Imma Gómez i en Jorge Coderch.

Aquest blog m'ha servit per anar recopilant totes les activitats del modul i tots els continguts que hem anat treballant i aprenent al llarg de tot el semestre.
Recordo el primer dia quan els professors del modul ens van dir que teniem que fer un blog. Em vaig espantar una mica perquè no sabia de que tractava, ni com funcionava però poc a poc amb l'ajuda de GITIC em vaig anar ensortint i ara mateix em sembla una eina molt útil per a qualsevol persona sigui de l'edat que sigui. En aquest pots fer publicacions d'activitats, temes i continguts i classificar-los en etiquetes. D'aquesta manera compartir-los amb el món.

Gràcies a l'assignatura de GITIC tots els meus companys i jo som més competens en el ús de les TIC. Hem fet treballs, exposicions amb suports com el Prezi, Google drive, Google docs... També sabem cercar informació a diferents plataformes que potser abans ni coneixiem, igual que emmagatzemar-la amb els programes Mister wong, Pearltrees... Estic molt contenta i satifesta d'haver fet aquesta assignatura.

També agrair a l'Imma Gómez pel seu treball, esforç i paciència. Gràcies a ella i a la seva assignatura molts dels meus companys i jo sabem parlar i exposar-nos millor en públic igual que redactar d'una manera més coherent i correcta. Les activitats realitzades en aquesta assignatura han estat molt dinàmiques. La que hem va agradar més va ser la de descriure un company a partir d'una fotografia, fantastica.
Les entrades que destaco d'aquesta assignatura i les que més m'agraden són:
La recitació d'un poema i Qui ets, tu?

M'emporto un gran record i experiencia d'aquest modul.
Bones festes i feliç any nou!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada