Ampliació:
Símbol de RSS:
Vídeo:
Reflexió:
És una aplicació molt útil ja que ens permet posar-nos al dia en un moment i sobretot si tenim les pagines de més interès o més utilitzades com a preferides. Durant aquest semestre m'ha sigut de gran ajuda ja que les pagines per a documentar-me dels treballs les tenia en aquesta aplicació guardades.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada