dilluns, 31 de desembre del 2012

Google reader

També hem estat utilitzant el google reader, és un programa que et permet emmagatzemar i compartir totes les teves pagines webs d'interès. Pots destacar les més importants. D'aquesta manera no perds temps navegant per la xarxa. Per tal de guardar aquestes pagines webs es necessari que tinguin RSS( sistema d'alertas de color taronja).

Ampliació:


Símbol de RSS:
Vídeo:


Reflexió: 
És una aplicació molt útil ja que ens permet posar-nos al dia en un moment i sobretot si tenim les pagines de més interès o més utilitzades com a preferides. Durant aquest semestre m'ha sigut de gran ajuda ja que les pagines per a documentar-me dels treballs les tenia en aquesta aplicació guardades.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada